sobota, 5 października 2013

Pozytywnego coś, pozytywnego... Lorein!

Lorein, Lorein, Lorein.... Już jakiś czas temu miałam pisać o tych młodych, zdolnych ludziach. A co :) A koniec końców nie pisałam, bo: na jeden koncert nie dotarłam (mimo, iż był w Krakowie, ale ciii ;) ) a drugi dziwnymi czarami marami się niestety nie odbył. Ale...
Zapoznajcie się z piosenkami tych panów. Zespół ma na koncie płytę "Monokolor", która ukazała się w 2012 roku. Można tam odnaleźć smakowite kąski w postaci przebojowych piosenek: "Krótkowzroczność", "Świat Rzeczy". Można zwariować na punkcie "Bosych Cieni" :)
Ale Lorein ani myśli poprzestać. Nie ma lekko - nie leniuchują. I serwują nam coraz to smaczniejsze dania. Kilka dni temu można było usłyszeć w Radiu Eska ROCK nowy kawałek pt.: "Pozytywny". To efekt współpracy z innymi młodymi zdolnymi z Young Stadium Club (na nich też przyjdzie tu pora).
Takie piosenki jak "Pozytywny" to uderzenia prosto w serce. Melodyjna napędzajka, przywołująca najmilsze wspomnienia (choć jest w niej pewien niepokój) a do tego rewelacyjny, prosty ale jeden z mądrzejszych tekstów piosenek w języku polskim jaki ostatnio słyszałam. Oj wzięło mnie, zmiażdżyło i zmiotło :) Utwór z kategorii "zostaję z tobą na zawsze"! Polecam pozytywną piosenkę od pozytywnych ludzi, czekając na więcej. Aaa... no i spróbujcie się nie uśmiechnąć ;)

1 komentarz:

  1. próbowałam...niestety poległam...uśmiech pozytywności nie znika :)))

    OdpowiedzUsuń