poniedziałek, 17 czerwca 2013

Atlas Like - odkrycie poniedziałkowe!

Jak głosi stare polskie przysłowie: najważniejsze zaś dobrze rozpocząć tydzień! :) Tak właśnie się stało, gdy przypadkowo posłuchałam bandu Atlas Like i kawałka "Make It Crystal". Porwał mnie od razu bo przeżywam fazę wszechogarniającej muzyki spod szyldu synth i electro, sama się sobie dziwiąc. Ale zawsze wygrywa to, że coś jest dobre! Najpierw posłuchałam, później poszukałam informacji w internecie i co się okazuje? Ano to, że panowie są nasi, z Wrocławia. W styczniu tego roku wydali EP'kę z czterema mocno przebojowymi kawałkami. Od razu napisałam więc do nich krótką wiadomość, że jestem pod wrażeniem ich muzyki. Odpowiedź nadeszła błyskawicznie i to jeszcze z miłą wiadomością, że w Krakowie panowie planują koncert! Nic, tylko czekać.


1 komentarz:

  1. Yes, monday with this kind of music is even better than weekend :)

    OdpowiedzUsuń